Städning

Jobbade först mellan 8.00-14.10 och sen var det bara att bege sig hemmåt och börja städa. Vi dammade och tvättade fönster, skurade badrumsporslin osv. Sen var det dax för Patrik att åka på möte på jobbet så då orkade jag inte städa mer.
När Patrik kom hem kilade vi ut till lekparken med Wille och efter det lagade vi mat och åt.
Dammsugning och golvtvätten får nog vänta tills imorrn. Jag har ingen energi alls att ta tag i det ikväll känner jag.
Jag är trött idag, mycket trött.
Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad du är duktig! Här har jag inte gjort nåt vettigt alls i dag, sov länge, åkte till mvc, hem, satt vid datan, startade en film och sov i sofan i 2,5 timme, vaknade, åt lite, hamnade här.. Jaja, så kan det vara ;)
Kram

2008-03-11 @ 20:43:36
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Anneli

ojojoj vad ni städar och har er! Nästan varannat inlägg du skriver har ni ju städat ;) Inte är det väl så att du försöker få mig få dåligt samvete så jag ska städa oftare? Skulle vara bra om det hade funkat iofs.. Duktiga är ni iaf! Ha det gott! Kramar

2008-03-11 @ 23:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0