NEEEJ!

har ett problem. Ett stort problem. Eller egentligen är det inte så farligt, inte så att hela världen går under men det grämer mig någe fruktansvärt. Lämnade in min mobil på lagning idag och fick en låne mobil. Så långt är det ju helt ok. MEN jag trodde att alla mina telefonnummer var sparade på kortet. När jag kommer hem och ska leta reda på ett nummer i mobilen så inser jag att alla nummer är borta! GAAHH! SÅ alla ni som läser det här och har mitt nummer, skicka ett sms till mig så ska jag spara numrena, på ett gammalt hederligt papper. =) Glöm btw inte att skriva nu vem smset är ifrån! ;)  Ska sätta mig nu med hitta.se och gå igenom så många namn jag kommer på iallafall att jag hade med på listan.
Annars har jag jobbat idag. Mellan 8.00-15.10 sen kilade jag hem och vi åkte till Nyköping och betalade vår nya träningsmaskin. Köpte blomkrukor åt mamma och som sagt, lämnade in mobilen på lagning.
Sen släppte Patrik av mig hos mina föräldrar för de passade Wille. Patrik åkte till sthlm och jag och Wille knallade hem.
Nu sitter jag här och ska leta nummer och sen ska jag glo på tv och kika i min nya scrapbooking bok.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0