Måndag

Jobbade som vanligt mellan 8.00-11.00. Ringde bvc för Wille har varit dålig i magen hur länge som hellst. Vi fick order om att utesluta all laktos från maten i minst en vecka. Jiho jag som är så bra på sånt här. Men nu tror jag att jag har fått ordning på det och det står en ny sorts mjölk i kylen som Wille kollar på med stor tvekan. Men även det kom jag på en lösning till, pallrade mig iväg till eurostore och köpte spindelmannen klistermärken. Och Voilá en spindelmannen mjölk. Då var det inga problem sen. =)
Efter jobbet så lagade jag mat och när Patrik kilat iväg till jobbet låg jag på sängen och läste medan Wille sov.
Halv tre kom Linda förbi och hälsade på. trevligt trevligt. Satt och snackade skit och la pussel med William. Sen gick vi ner på stan i värsta snöovädret man kan tänka sig. Wille var sur och skrek "Snö! Sluta!".
Sen har vi bara tagit det lungt här hemma. Funderar på att lägga mig i badet en sväng. Har fått ett obeskrivligt sug efter att bada skumbad, vet inte var det kommer ifrån. Brukar ju hata att ligga i badet. Jaja vi får väl se, det kanske går över!
Imorrn är jag ledig!
Go´kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst var man bra sugen på å lägga sig i badet. Jag var dyngsur när jag kom hem och varit ute med Alfons. Usch vilket väder.
Men det var trevligt att träffa dig och William :)
Å tack en en gång för julklappen :)
Kram

2008-03-17 @ 21:35:10
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0