Krångel med datorn

Det är inte så att jag har struntat i att blogga här på sistone, inte ens så att jag har glömt. Men datorn har krånglat hela helgen så det har inte gått att komma ut på internet. Nu funkar det, fast msn funkar inte. Jaja alltid är det något.
I Lördags jobbade jag mellan 8.00-14.30 kilade till dagis och hämtade Wille och sen gick vi till mina föräldrar och fikade. Blev kvar där tills Patrik kom och hämtade oss vid sex tiden. Då åkte vi till ica och småhandlade lite.
Sen åkte vi hem och gjorde tacos och efter det satt vi och myste lite i soffan och åt lördagsgodis med Wille innan det var dax för honom att sova.
Så var det melodifestivalsdax. Det gick väl ungefär som jag trodde att det skulle gå och hoppades lite på det oxå. Den eller BWO´s låt var nog de enda som håller i eurovision song contest sen men många bra låtar var med i år tyckte jag.
I går började jag med att plocka undan lite smått på nedervåningen, plocka i och ur diskmaskinen, slängde in lite tvätt i tvättmaskinen osv. Sen knallade vi över till mamma och gick ut och gick. Plockade tussilago.
Så gick vi ner en sväng på stan och sen knallade jag och Wille hem och åt lunch och pyntade påskriset. Ställde fram lite påskpynt oxå så nu är det såååå påskigt här hemma. ;)
Sen fortsatte jag med tvätten en stund och så kilade vi över en liten stund till mamma och pappa igen. Och där stannade vi tills Patrik kom och hämtade oss. Handlade lite på ica och sen beställde vi hem pizza och åt.
Gjorde väl inte så mycket mer, kollade på film och bara slöade sen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter ju som en helt okej helg! Vad fuskigt att ni hittat tussilago! Det brukar precis hinna komma tussilagos till min födelsedag, men i år hittade jag inga fast jag letat febrilt :( Så nu är jag inte ens ledsen för att det snöar, är mest skadeglad, för får inte jag tussilago när jag fyller behöver ju ingen annan få vår heller. Inte sant?!
Kram

2008-03-17 @ 21:42:33
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0