Inventering

Jobbade mellan 8.00-11.00 idag. Fick ringa till öronmottagningen för att Willes öra rinner fortfarande, fast att han slutade med kåvepeninet i lördags. Fick höra att doktorn vi var till sist hade "glömt" att man ska ha nån slags droppar (kan inte stava till det) om man har rör i öronen när man får öroninflammation. Annars blir det inte bra. Så nu har vi fått dropparna utskrivna så får vi se, om det inte hade försvunnit innom tre dagar så skulle vi få tid dit. Jag tror jag ska bojkotta vårdcentralen helt snart när det gäller Willes öron. Känns som om jag kan mer än dem snart.
Efter jobbet så var jag ute en längre sväng med Peppen, plockade sen upp alla nya burkar till skafferiet som jag hade köpt på Ikea, vek ihop lådor och sånt och placerade ut det där jag hade tänkt ha dem. Det blev så fint! Nu måste jag bara städa ur städskåpet så ska de sista två lådorna in där sen. Kommer bli kanon!
Sen gick jag ner på stan och käkade lunch med mamma innan jag gick och hämtade William på dagis.
När Patrik kom hem gick vi ner på stan och köpte Willes örondroppar och batterier till min stegräknare. Så nu ska jag bara komma ihåg hur man programmerade in den ingen så ska jag försöka börja gå med den på igen.
Efter stan var det i princip dax att kila iväg till jobbet igen och inventera. Där var jag mellan 18.00-21.00 och nu sitter jag här. Ska väl käka nån macka o sen blir det sängen. Är fortfarande lite sliten sen helgen! ;)
Go´kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0