Hela helgen!

I Lördags morse gjorde vi iordning oss, lämnade Wille hos Patriks pappa och åkte iväg till Ikea. Var där till tjugo i, så vi fick vänta en stund innan de öppnade. Sen skyndade vi igenom där och på mindre än en timme hann jag få med allt jag skulle ha (en massa burkar och förvaringsboxar som jag behöver när jag rensar och går igenom alla skåp och lådor här hemma) + att vi hann med att fika. Så strax innan elva åkte Patrik hem för Patriks pappa kunde bara ha Wille fram till tolv ungefär.
Jag fortsatte att knalla runt på ikea  medan jag inväntade Agneta som var och klippte sig och skulle komma till Ikea efter det. Så efter drygt en och en halv timme kom hon och då hade jag klarat av mitt andra varv på Ikea. ;)
När hon kom så gick vi in på Ikea igen och åt lunch och sen skulle hon ha diverse saker därifrån och där nånstans lessnade jag på Ikea... ;) När vi näääästan var på mållinjen och skulle betala så ringer hennes föräldrar som OXÅ är på Ikea. Och dom ville att vi skulle komma och fika med dem. Så vi gick tillbaka in till cafeterian och fikade och sen gick vi äntligen och betalade. Då var klockan kvart i fem och jag hade spenderat runt 7 timmar på Ikea!! Lite less blev jag. ;) Den perfekta timingen gjorde att Lina precis hade kommit upp till Ikea när vi kom ut från kassorna så det var bara att lassa in i hennes bil och sen åka och handla lite mat och så vidare hem till Agneta.
Hamnade i soffan i "bara tio minuter" men efter drygt en timme tog vi oss därifrån, eller jag och Agneta gjorde. Lina hade somnat! ;) Så vi lagade mat, eller vi och vi. Agneta lagade mat och jag assisterade lite då och då. ;) Vi åt förrätt, avokado med skagen röra och sen till middag blev det ugnslagad potatis och grönsaker med lövbiff och vitlökssås. MYCKET vitlök!. =)
Efter maten slog vi oss ner i soffan och kollade på melodifestivalen, åt godis och snackade skit! Går inte in närmare på vad det var! ;)
Efter melodifestivalen och två filmer + ännu mer skitsnack gick vi och la oss. Då var klockan drygt 2.
Imorse vaknade jag åtta, drygt 20 minuer senare vaknade Agneta så vi låg och snackade skit en stund och så vaknade Lina så hon hakade på i skitsnacket en stund.
Åt frulle och gjorde oss iordning, packade ihop våra prylar och sen drog vi vidare till Farsta centrum. Där vi gått i mååånga affärer och kikat. Hittade en tröjja faktist. Vi käkade på kina oxå. *Gott*. När vi började känna oss klara så köpte vi med oss lite fika och åkte hem till Agneta och slöade lite och fikade och sen var det dax att åka hem.
Var själv när jag kom hem, lite trist men det tog inte lång tid innan Wille kom farandes genom dörren med mormor och morfar i släptåg. Patrik är i Eskilstuna.
Så nu har jag och Wille gosat och kramats en massa och sen ätit middag. Nu ligger han i sängen och jag hoppas han somnar snart för då ska jag hoppa in i duschen och sen hade jag tänkt slappa på soffan en stund. Är dötrött i benen nu!
Har haft en toppen helg!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe gumman vad menar du med skitsnack!? *S* var ganska mycket snack... Shit var aslänge sen som man prata så där men det var helskoj... TAck för en underbar helg... :)

2008-03-02 @ 20:11:56
Postat av: Linda

Låter som du haft en rolig helg :)
Kramar

2008-03-02 @ 21:41:41
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0