Gårdagen

Igår morse hade jag en riktigt lugn och skön morgon, det var bara jag och Pepsi hemma. Patrik hade åkt jätte tidigt på morgonen, vid fem eller något.
Sen gick jag till jobbet och jobbade mellan 8.00-14.30. Knallade hem och hämtade Peppen och gick sen till mamma och Wille. Där stannade vi ett par timmar, fick middag och så. Sen knallade vi ner på stan och handlade lite lördagsgodis till mig och William. Pepsi fick stanna hos mina föräldrar eftersom Patrik inte är hemma, jag kan ju inte gå ut på några promenader på kvällen efter sju när Wille lagt sig.
Vi kollade på bolibompa och mös lite framför tvn och sen fick Wille sova. Strax efter det kom Lina över och vi satt och snacka skit och kollade på först melodifestivalen och sen filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", jätte trevligt med lite sällskap. Även om jag var trött som en gnu. ;)
Sen var det bara att hoppa i säng och sova efter det.
Nu på morgonen så har vi inte gjort så mycket. Tagit det lungt mest. Vikt in tvätten efter de två maskinerna jag körde i fredags och börjat bearbeta resten av tvättberget. Får se vad som händer under resten av dagen. Ikväll kommer iallafall Patrik hem!
Ha en bra dag!

Har förresten sett att medeltalet för mina unika besökare har höjjts från 9,5 unika besökare i Januari per dag till 11,4 nu per dag. Inte dåligt ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0