För trött!

Igår blev det ingen blogg för jag somnade i soffan redan framför grannfejden. Vaknade till när det var slut och bestämde mig för att kolla på House. Sen kom Patrik och väckte mig när house var slut.  Då gav jag upp och gick o la mig! ;)
Igår jobbade jag mellan 8.00-11.00. Sen gick jag hem och fastnade framför datorn, satt och läste om bullterriers, jag är så sjukt sugen på en sån. Men men vi får se vad som händer i framtiden.
Sen gick jag ner på stan och käkade lunch med mamma och så hem och hämtade Wille. Fick reda på att patrik var iväg och hjälpte pappa så då knallade vi över till mamma en sväng och sen kom Patrik och hämtade mig för vi skulle till Nyköping en sväng. Köpte en varmare tröjja och hämtade ut lite kort. Sen åkte vi till blomsterlandet och köpte blomjord för jag måste verkligen plantera om mina blommor.
Sen gjorde vi väl inte så mycket mer, handlade hem lite mat för kvällen och åt. Och sen sov jag typ resten av kvällen.
Imorse vaknade jag av ett hemskt ljud, hörde hur något for ner för trappen och sen ett barnskrik, jag for upp ur sängen och ut i hallen, men grinden var stängd och ingen Wille i eller nedanför trappen, så jag rusade in i hans rum och kikade, och där låg han och sov så gott. Då började hjärnan funka och jag hörde barnskrik fortfarande. Insåg då att det måste vara grannens barn som ramlat ner. Usch vilket hemskt sätt att vakna på, kunde inte somna om efter det.
Idag ska jag försöka få lite saker gjorda är det tänkt. Behöver städa lite, plantera om blommorna som sagt och storhandla. Behöver oxå städa ur kylen lite. Ikväll ska jag på vinkurs. Dom har startat nån cirkelutbildning på jobbet som kommer vara en onsdagkväll i månaden ungefär. Det blir nog skojj. Får se om jag hinner skriva någe mer sen.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är därför man placerar en tv i sovrummet, då kan man liksom bara somna vidare! ;) I går orkade jag inte ens gå upp och pinka en sista gång, även fast jag behövde, var så himla trött.. Men är det som du säger att förlossningen startar när kroppen vilat upp sig, så ska jag bannemig vila! haha!
Kram
Läskig trapp ni verkar ha, huu :(

2008-03-05 @ 09:58:55
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0