Äntligen fredag

Knallade iväg i morse och jobbade mellan 8.00-11.00 med min onda tå. Var lite bättre än igår men fortfarande jätte svullet och ömt.
Efter jobbet kom Wille och Patrik ner och vi gick till distriktssköterskan som plockade bort stygnen i Patriks hand.
Sen har jag bara slappat hela dagen typ. Jobbet ringde och förstörde min dag och sa att jag skulle jobba imorrn *suckar* menmen får vara ledig på påskafton istället.
Vi har varit och storhandlat och lagat mat. Det är väl det jag fått gjort idag i princip. Jaja skönt och ta det lungt oxå.
Ska mysa ner mig nu i soffan med Patrik och kolla på let´s dance. Om han nu vill se det, det tvivlar jag på ! ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skönt med fredag!

2008-03-14 @ 19:41:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jessica

Fint med rosa :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-14 @ 19:43:50
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0