Akuten

när jag nästan hade jobbat klart idag ringer Patrik till jobbet och berättar att han skurit sig i handen. Skyndar på med det sista och kilar hem. Tillslut har jag övertalat honom att åka in till akuten och väl där fick han sy två stygn. Stackarn!
Menmen väl hemma hämtade vi Wille på dagis, jag slängde in lite tvätt i maskinen. För Patrik kom på att han ville ha med sig lite kläder till i helgen. Han ska bort och spela softairgun då.
Kilade ner på stan och fixade lite ärenden med mamma. Då kom vi överens om att dom skulle ha William över natten, för han skulle endå dit halv åtta i morgon bitti. Dom ska passa honom medans jag jobbar.
Så vi knallade hem och packade iordning en väska till honom och så gick vi hem till mina föräldrar en sväng.
Efter det knallade vi ner på ica och handlade lite små grejjer och så hem och skulle kolla på film och slappa. Båda sov som små grisar. Jag första halvan av filmen och Patrik andra ungefär ;)
Sen bakade vi en pizza och käkade framför let´s dance. Och nu håller Patrik på att packar.
Ska väl ta en vända med lillPeppen nu för efter utröstningen i let´s dance så ska iallafall jag sova.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina

hihihi får juinte glömma att duträffa lilla mig en snabbis oxå... :P

2008-03-07 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0