aj aj aj, stackars mig!

Idag jobbade jag som vanligt mellan 8.00-11.00. Då kom Patrik och mötte mig så vi knallade till OK och lämnade tillbaka filmen som vi hyrde igår.
Knallade sen till dagis och hämtade hem vilde Wille. När vi kom hem åt vi mat och Wille sov middag. Jag och Patrik hade hittat en annan film på OK som vi skulle kika på. Jag såg lite i början och lite i slutet, resten sov jag ;). Skönt o bara ta det lungt sådär ibland oxå.
När William vaknat så klädde vi på oss och gick till lekutställningen på bibblan igen. Wille härjade runt där i en halvtimme men sen blev han trött och tyckte det var lite små läskigt för det kom så många stora barn som härjade på dom med. Då gick vi till ica och fikade och sen handlade vi lite innan vi kilade hem.
Hemma så satte jag igång och gjorde en deg till (hade tre recept som jag ville testa, hann ju bara två igår). Och så åt vi lite mellanmål. Sen fortsatte jag mitt bakandes och Patrik åkte till brukshundsklubben.
När jag skulle laga mat så skulle William naturligtvis hjälpa till. Och så stod han vid diskbänken på en köksstol. Och när det inte fanns mer för honom som han kunde göra så skulle jag lyfta ner honom från stolen, då fastna han i stolen så den tippade och landade rakt på min tå! Det gjorde så fruktansvärt ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Och när jag suttit och ojjat mig en stund påpekar Wille att det blöder. Han kraken trodde att det var hans fel och kramade om mig och sa förlåt. Stackarn! Det här hände nångång vid halv sex tiden och jag kan fortfarande inte stödja på tån. Det värker hela tiden, knappt så jag kan röra på den. USCH så ont det gör fortfarande (tycker synd om sig själv).
Nej nu ska jag nog gå och plocka undan lite i köket och sen blir det soffan som gäller. Ska sitta där och sura och tycka att jag har ondaste tån i hela vääärlden. hehe ;)
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Å stackars dig, det gör ju så förbaskat ont när man får nåt på tårna eller slår i dom nånstans. Hoppas det inte är nåt allvarligare utan att det snart gått över...

Kramar

2008-03-13 @ 21:13:50
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Karin

Ajajaj, låter ine sknt alls. Hoppas tån snart känns bättre!
Kram

2008-03-13 @ 21:23:24
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Lina

Ush stackars gumman då... Ska tant Lina komma å blåsa... :)

2008-03-13 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0