Utmaning!

Utmaning

Jag har blivit utmanad av både Karin och Linda faktist.


Regler:

-Beskriv först reglerna  -Svara på alla frågor  -Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din  -Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

  • Städa övervåningen.
  • Fortsätta plöjja igenom berget med tvätt.
  • Ta hand om Amanda och hennes såriga bak.
  • Gå till lekparken med Wille om det är någorlunda fint väder.
  • Ringa lite samtal.


Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Det minns jag knappt. Jag förberede mig väl för fullt på att flytta upp till Lycksele för att börja skolan där. Jag var ruskigt nervös ;)

Ställen du bott på?

Först i Oxelösund ett par månader, sen Sävö i drygt 11 år, så Oxelösund igen ett par år för att sen flytta vidare till Lycksele. Tillslut hamnade jag i Oxelösund igen.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  • Bygga ett stort hus ute på landet. 
  • Ta med hela stora familjen på sol och äventyrssemetser. 
  • Dela med mig till mina syskon och mina föräldrar.
  • Skaffa ett bra sparande.
  • Ge det bästa till mina barn, utan att för den skull skämma bort dem för mycket ;).

(jag sparade det som redan stod här, det var riktigt bra skrivet och känner att det passar in på mig med. Kanske skulle lägga till att jag skulle shoppa en hel del oxå ;) )


Personer du vill veta mer om

Jag utmanar Anneli


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men sofie!! Jag orkar inte med nån utmaning ;) jag kanske gör den senare.. puss på dig!

2008-07-01 @ 18:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0