Nu har tiden rusat iväg med mig igen

Jaha nu sitter jag här, en dryg vecka sen jag skrev sist. Jag som lovad att skriva oftare men inte då. Dagarna gå för fort.

Vi var på kolmården i Lördags. Jätte trevligt. Jag, Patrik, William, Amanda och Patriks föräldrar. Hade super tur med vädret och både Wille och Amanda var på gott humör hela dagen. Lägger väl in bilderna snart på datorn så då kan jag lägga upp lite här får ni se.
Idag (alltså måndag) har vi städat nedervåningen och börjat ta itu med all tvätt. Jag lovar att har man en liten donna på drygt en månad som inte ska använda blöjjor så blir det en hel del tvätt. Lägg till en liten kille på strax tre år som inte precis håller sina kläder rena så kan ni säkert tänka er hur mycket tvätt det kan bli... gångra det med fem eller nått så förstår  ni säkert hur mycket tvätt vi har. ;)
Imorgon ska vi fortsätta tvätta och fortsätta med att städa över våningen.
Slänger upp lite bilder som vi tagit den senaste månaden.  Bättre sent än aldrig!

Wille på dagisutflykten.Wille lyssnar på sin cdskiva med barnlåtar.
Amanda 5 dagar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul å gå på kolmården :) Hoppas ni hade det trevligt.

Vilka fina bilder. Dom är så fina så Amanda och William.

Kramar

2008-07-01 @ 10:04:53
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Karin

Men åh, vilka mysiga bilder!!

Kan tänka mig det blir mycket tvätt, tycker vi har mycket.. nathalie använder ju blöja, men fyller gärna både den och bodyn/pyjamasen minst en gång om dagen, inte kul det heller...

Blir Amandas rumpa nåt bättre??

Kram

2008-07-01 @ 10:14:09
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0