trött

Idag fortsatte vi städa här hemma, men det var så varmt och kändes så jobbigt så det gick lååångsamt. Hann iallafall tvätta klart allt som jag tänkt tvätta och vika in lite som hade torkat, men det var väl ungefär allt som blev gjort.
Efter lunch åkte vi tufftuff tåg till läget och fikade och lekte i lekparken.
Ikväll så har jag fortsatt röjja lite på nedervåningen och snabbdammsög där oxå. Sen har jag och Amanda legat på soffan och sovit.
Nu ska jag göra mig iordning, och sen lär Amanda vakna och då ska jag göra iordning henne, mata henne och sen blir det till att sova mer. Jag är så trött ikväll.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Ja jag är så trött på Telenor.. Hoppas oxå det löser sig.

Ja det skulle vara jättekul å ses. Men jag är kvar hos Thomas till på söndag. Sen nästa vecka kommer mina tjejkusiner och veckan efter det så åker jag till Thomas igen, då har han semester. Men veckan efter det är jag ledig :)

Hoppas du har tid då..

Kramar

2008-07-02 @ 13:37:31
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0