Solen

Jag kan bara inte tjata mig trött om hur skönt det är med detta sommarväder! Jag blir lycklig i hela kroppen.
Idag har vi varit på mina föräldrars tomt nästan hela dagen. Wille har badat och badat och badat hela dagen lång. Han har hållit igång i ett. Enda stunderna vi varit inne har varit när vi lagade lunch (åt ute såklart) eller matat Amanda.  Det är så skönt.
På kvällen tog vi en promenad på en timme oxå, jag Patrik, med barnen i vagnarna.
Imorgon börjar Patrik jobba och Wille ska till dagis. Kommer kännas konstigt att bli själv sådär igen. Men det är ju bara för en vecka, nästa vecka är Patrik ledig igen.
Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej.. Jag hatar oxå att visa mig på stranden. Men jag försöker verkligen att kämpa emot dom tankarna.. Försöker tänka att varför skulle folk titta på mig. Om dom nu tycker att jag är tjock så lär dom väl titta på dom som är snygga istället.

Men det är verkligen inte lätt. Men jag pallar inte med när det är så här varmt utan att bada.

I morgon kommer Thomas hit.. Men nästa vecka skulle funka för mig. Men såg att Patrik är ledig då, så då kanske ni ska hitta på nåt. Men vi får höras av.

kram

2008-07-27 @ 23:10:35
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad mysigt det låter!!!

Kul att jag kunnat inspirera, hoppas det går bättre för dig än för mig! depp



Andreas är ledig den här veckan med, sen är det vardag för oss. Är Patrik bara hemma nästa vecka, eller fler veckor? Tänkte jag skulle komma och hälsa på snart! ;)

Kram

2008-07-28 @ 07:31:55
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0