Ösregn

Idag har det regnat och regnat och ösregnat. När det ösregnade så plockade vi på oss och barn regnkläder och gick långpromenad (fråga inte ens varför) i över en timme var vi ute och traskade. Wille sprang och hoppade i vattenpölaren, eller förresten, hela varvet var en lång vattenpöl i stort sett.
Sen rensade Patrik ut alla pantflaskor vi samlat på oss genom åren i vårat förråd och så pantade vi dem. Och nu på kvällen så har jag, Amanda, Sofie och Bizza varit ute och knallat, blev en promenad på dryga timmen det med. Fast utan ösreg, det bara småregnade lite.

Igår följde jag och Amanda med Patrik och Nova på valpkurs slutprov. Hejjade på lite och fick smörgåstårta. Det gick galant för dem och dom blev mer än godkännda. Lite stolt var man juh ;) Efter det hälsade vi på på Novas kennel så Patrik fick skryta lite över framgångarna.

Nån som har sett vart den här lilla söta knubbis valpen tog vägen? -->None

Det enda jag hittar här hemma är den här lite större donnan!  ;) -->

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad stor hon blivit :) Jag som inte ens träffat henne än..

Hoppas det är bra med er.

kramar

2008-07-07 @ 23:47:15
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, vilken skillnad :)

Hoppas ni mår bra!

Kram

2008-07-08 @ 08:18:59
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0