Lördag

Dagarna snurrar på. Vi har varit till bvc med Amanda igen. Hennes rumpa blir inte bättre... börjar fundera på om de kanske har vänt och börjat bli sämre. Patrik och jag har bestämt oss för att börja ta kort på rumpan då och då så man kan jämföra om såren blir lite fler eller lite större, eller om dom blir bättre. Har fått fler droppar som ska ges till henne oxå för att se om hon får mindre ont i magen. Idag tror jag att vi kanske märkte en liten liten skillnad. Håller tummarna för att det börjar vända iallafall, stackars krake inte nog med att hon har världens sårigaste rumpa, hon ska ha ont i magen oxå.

Igår ringde en kompis, hennes hund hade blivit dålig så vi hjälpte henne under hela dagen. Skjutsade henne till stockholms södra djursjukhus och så. Hunden mår bra nu iallafall, skönt det!
Idag har vi varit i stenvik och badat på förmiddagen. Eller Patrik och Wille badade, jag och Amanda kollade på. Badet tog ungefär 1 minut ;) Wille var helt förskräckt över att han skulle bada med byxorna på. Det kunde han bara inte köpa, dom blev juh blöta!! ;) Sen började han frysa och ville hellre gå upp och gunga.
Annars har vi rensat runt i rabatterna och klippt bort alla skott som smultronplantorna skjutit runt i hela rabatten. Tog ett gäng och planterade i krukor.  Sen har vi fikat hos mamma och pappa. Wille ska sova där i natt.
Kvällen har vi spenderat framför "The shield", beroende som vi är. =)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej.Stackars Amanda, hoppas hon snart blir bra..

Det är sköldkörteln som spökar på mig. Det har dom kollat. Den överproducerar hormon. Förmodligen så blir det medicinering, men kan även bli operation. Men jag får se vad läkaren säger när jag träffar honom.

Ha det så bra

Kram

2008-07-06 @ 11:01:27
URL: http://nallis76.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej.Stackars Amanda, hoppas hon snart blir bra..

Det är sköldkörteln som spökar på mig. Det har dom kollat. Den överproducerar hormon. Förmodligen så blir det medicinering, men kan även bli operation. Men jag får se vad läkaren säger när jag träffar honom.

Ha det så bra

Kram

2008-07-06 @ 11:01:39
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0