Lördag

Idag fick vi sovmorgon, sov ända fram till klockan var nio! *lyx* Skönt som bara den vill jag lova. =) Åt frukost på bakgården och bara tog det lungt hela förmiddagen.
Efter lunch åkte vi på kalas en sväng. Trevligt trevligt.
På eftermiddagen så skurade jag utemöblerna på framsidan och sen  kilade jag ut och gick med Amanda i vagnen och Peppen, allt för att få Amanda att sova en lite längre stund, hon har nästan varit vaken hela dagen idag och är MYCKET övertrött. Kilade väl på en halvtimme innan Peppen började flämta så det lät som om gammgubben skulle svimma när som hellst. Då var det bäst att gå in igen. Senare på kvällen kilade vi ut på en promenad jag och Patrik med varsit barn i vagn och var ute och gick ca 40 minuter. Och nu på kvällen tog jag och Peppen en sväng själva på drygt 20 minuter. Vet inte var all energi kommit ifrån idag, sovmorgonen kanske?! Eller så är det helt enkelt så att jag blivit lite inspirerad av en annan tjej som skriver blogg och har börjat tagit tag i sin vikt. Jag kände liksom att "Oj! Det vill (MÅSTE) jag oxå ta och göra". (Vill bara påpeka att det absolut INTE handlar om någon slags bantning, utan bara att äta sundare och röra mig lite mer. Jag  vet att det inte är bra att banta när man ammar.) Men jag vägde mig iallafall i Måndags och väger om mig på Måndag igen så rapporterar jag här sen om jag gått upp eller ner. =)
Nej nu ska jag ta och duscha en sväng och sen blir det nog sängen tror jag!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad du är duktig som tar tag i vikten. Det vill (borde) jag oxå göra.. Men kommer mig inte för det.. Hoppas allt är bra med er.

kramar

2008-07-27 @ 10:33:08
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0