Jag har blivit faster!

Ikväll blev jag faster, min bror och hans tjej fick en liten flicka som ska heta Leah. Jättekul!
Annars har dagarna mest rullat på. Har gått på promenad flera kvällar nu i veckan med Sofie, har pratat så mycket att tiden bara skenat iväg, tror inte nån promenad varit kortare än en timme. Känns bra när man kommer hem.
Var till bvc idag, fick ytterligare nya salvor att prova på Amanda. Får hoppas dom hjälper nu. Dropparna vi fick sist har hjälpt massor, hon har blivit en glad och nöjd lite skit som bara har ont i magen kortare stunder. Känns jätte bra. Så roligt att hon orkar vara vaken mer nu utan magknip!
Nej nu ska jag göra mg iordning, sen ska lilla fröken ha mat och sen är det sov dax.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att Amanda börjar bli bättre.

Så ni kan njuta av den här tiden och ha det mysigt.

Kramar

2008-07-11 @ 01:10:25
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0