Då var semestern slut

Idag när jag vägde mig blev jag så glad. 1Kg hade jag gått ner, på pricken! Skön motivering att fortsätta kämpa på ett slag till! =)

Idag har jag hunnit med att tvätta lite, har några maskiner kvar. Har plockat isär diskmaskinen oxå och skurat ren den ordentligt och lite annat smått och gott.
När jag hämtat hem Wille från dagis (som inte ville gå hem därifrån alls) så kilade vi över till mamma och badade lite i poolen. Tills Patrik kom hem från jobbet. Då gick vi och handlade och sen hem och lagade mat.
Nu på kvällen så har jag varit ute och gått lite längre än en timme med Sofie. Så skönt!
Nu ska jag hänga lite tvätt och sen ska jag duscha och så blir det nog sängen för min del tror jag.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad duktig du är!!!!! Ge mig tips och inspiration, tack! Här går det åt andra hållet :(

Hoppas ni har det bra i värmen!

Kram

2008-07-29 @ 13:52:59
URL: http://singbear.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad du är duktig!!! Ja jag håller med Karin, jag vill oxå ha tips och inspiration.

Kram

2008-07-29 @ 16:59:31
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0