tvätt, tvätt och en massa tvätt

I morse ringde pappa och väckte mig och Wille kvart i nio. Mycket skönt med lite sovmorgon!
Sen har jag tvättat och tvättat och tvättat, och är fortfarande inte klar med tvätten men eftersom vi inte har en tvättstuga så måste allt hängas här i huset eller torktumlas och just nu är alla torkmöjligheter upptagna så de får torka över natten så kör jag på imorrn igen. Hade inte tvättat sen nån gång innan jul tror jag. Inte ordentligt iallafall.
Annars har vi varit en kort sväng till Nyköping och shoppat en present till Williams kusin Max, handlat och ätit tacos tillsammans. William och Patrik fick någe tokryck vid matbordet och larvade sig så dant så jag höll på o skratta ihjäl mig ett tag. Vilka tokar jag bor med =)
Myst i soffan framför en film och nu är jag så där trött igen så jag tror det är bäst jag går o lägger mig.
Godnatt!
Mina prinsar
Mina tokar =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som du haft en bra dag!!
Andreas har tvättat för fullt här hemma med, vad han inte riktigt inser innan han slänger igång maskin på maskin är vilken plats tvätten tar när den ska torka.. Så nu har vi lakan och handdukar hänger på alla möjliga och omöjliga ställen i huset.. Jaja, de är ju rena i alla fall!
Kram

2008-01-06 @ 00:03:56
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0