Torsdag

Lämnade Wille på dagis. Var nere på stan en sväng med mamma. Slappade hemma och sen hämta Wille från dagis.
Följde med mamma ner på stan till Marie, där var Linda med sin lilla bebis Gustav. Blev inte alls sugen att tiden skulle spolas fram lite så våran vill ploppa ut ;)
Sen har vi fikat hos mamma och lite sånt små plock. Var nere på stan med Patrik en vända oxå. Lagade mat och sen mös vi i soffan med lite marängswiss.
Nu börjar det bli riktigt trist här hemma. Det mesta som inte är så ansträngande har jag redan gjort, energin fysiskt är på topp. Det kryper i hela kroppen. Men psykiskt börjar jag bli riktigt seg. Jag måste skaffa mig något vettigt att göra om dagarna om det blir så att jag blir fortsatt sjukskriven. Men vad?
Jaja dax att krypa ner i sängen. Funderar på att lösa lite korsord så hjärnan får någon slags stimulans iallafall.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som en bra dag ;)
Du kan ju alltid scrappa, för det blir man väl aldrig klar med?! Eller så kan du komma hit, lovar att du inte kan klaga på att det inte finns att göra :P Haha..
Hoppas du hittar på nåt kul iaf!
Kram kram

2008-01-25 @ 10:27:10
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Lina

Hihi men snart kommer du ha fullt upp att göra på dagarna! :) Kram

2008-01-25 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0