*suckar*

Igår när vi myste ner oss i soffan och skulle kolla på film så började det att bränna under armarna på mig. Tillslut slet jag av med tröjjan men det blev bara värre och värre. Hoppade in i duschen men inte heller det hjälpte. Det bara brännde mer och mer. Tillslut tog jag två alvedon och kröp ner i sängen. Lyckades inte få en blund på hela natten. Det gjorde så satans ont. Var halvt medvetslös på jobbet i morse. Men jag jobbade bara till elva och tur var det, för så trött som jag var och så ont som jag hade så kunde jag inte jobbat en minut längre. Väl hemma åt vi lunch och sen lyckades jag somna en halvtimme. Då ringde vårdcentralen och väckte mig och sa att jag fick komma ner vilken tid jag ville, så vi bestämde klockan 16 för vi skulle till banken på möte innan det. På vårdcentralen sen konstaterade hon att jag  hade fått rosinfektion. Jag vet inte riktigt vad det är för något, men nån slags hudinfektion är det iallafall. Så jag fick pencillin och nån kräm att smörja med. Så nu får vi hålla tummarna för att jag får sova i natt. Har redan tjuvsovit lite på soffan ;)
Annars har vi varit på banken idag som jag nämnde, det gick mycket bättre än vad vi förväntat oss. Så nu ska vi bara prata med Patriks bank för att se om det går lika bra där.
Sen har vi bara slappat idag. Och nu försöker jag hålla mig vaken en stund till så jag kan krypa ner riktigt trött o somna sen.
Och som om det här inte var nog för idag så ska ju bloggen krångla och hux flux försvann mitt inlägg som jag skrev förrut. *Muttrar*
Bäst jag går o lägger mig.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men fy vilken dag du haft =( Stackare! Hoppas du får sova bra i natt nu då!!!!
Nu blir man ju nyfiken på vad ni planerar för spännande eftersom ni vart till banken, hihi =)
Krya på dig! Kram

2008-01-10 @ 21:41:36
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0