Sparsam

Idag har jag gjort värsta klippet, (enligt mig själv) Köpte två par byxor och en tröja för 245 :- visserligen begagnade men det syndes inte ens. Jag älskar när jag är så ekonomisk av mig, då känns de som om det inte gör så mycket om jag köper extra mycket grejjer ;)
Annars jobbade jag bara till elva idag. Sen har vi tagit det lungt, mest hela dagen. Sov till och med middag. Jag har kommit in i nån slags trött, hängig och halvdeppig period just nu. Har inte lust med någe och skulle jag få lust så orkar jag endå inte göra det. Det är så jobbigt, jag vill göra så mycket och ännu mer som jag måste få gjort men jag orkar bara inte. Men så är det ibland. Bara att bita ihop. Det går väl över...
Det har iallafall rasat ner en massa snö från himlen äntligen. Desvärre blåser det nästan storm ute typ så det går bara inte att vara ute.
Nej nu ska jag inte skriva någe mer här idag känner jag, jag är endå bara negativ hela tiden.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0