Skön dag!

Idag har varit en riktigt skön dag. Vaknade vid kvar över nio. Tog det lungt på morgonen. Var en sväng på Patriks jobb, han hade rundtur för mig =). Fikade sen hos pappa och sen hem och käkade lunch.
Träffade Elin i Nyköping och var o fikade med henne, satt och snackade skit länge! Riktigt trevligt. =)
Och nu har jag precis tränat lite, gravid salsa. Det är faktist jobbigare än man tror ;)
Här kommer en uträkning + en bild på magen. Eller jaa lite mer än magen fick faktist plats på kortet. =)

Du har gått 140 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 21 
Du har gått 20 fulla veckor och 0 fulla dagar (v20+0) 
Du är i 5:e kalendermånaden 
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester två. 
Du har 140 dagar kvar till förlossning

Ok, jag erkänner, jag ser inte för munter ut ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Jättefin mage ju!!!!!! Och du får nog erkänna att jag visst har större mage än du! ;)
Kram

2008-01-10 @ 11:38:18
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0