Öronvärk

Idag var Wille på dagis igen. Spenderade förmiddagen med att läsa och fundera lite över scrappandets. Fundera ut nya projekt osv. =)
Sen var vi till bm. Alla prover och så vidare såg bra ut. bebisens hjärtljud lät som det skulle och svimningarna trodde hon berodde på blodtrycksfall som tydligen är rätt vanliga under graviditeten. Hade aldrig så med Wille, eller inte vad jag kan minnas iallafall.
 Sen gick vi hem och käkade lunch och vilade lite.
När vi hämtat Wille skulle vi till apoteket och köpa nya vitaminer och sen till ica och köpa lite fika bröd för att gå och fika med mina föräldrar. Men inne på ica så fick jag sån där yrsel igen. Pulsen steg och jag fick världens tryck bakom ena örat. Visst det tröck bakom öronen igår. Men idag trodde jag örat skulle trilla av. Det gjorde så förbannat ont. Och inte gav det sig heller. Kunde inte gå till mamma och pappa utan gick hem och la mig på soffan. Efter två alvedon och nån timme senare lättade värken. Men det gör fortfarande ont. *suckar* Vad är det med min kropp!!??
Så jag har väl inte fått någe speciellt gjort idag heller. Jag är sååå less just nu.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Låter ju inte alls bra det där! Hoppas det onda går över snart.. Kram!

2008-01-31 @ 23:54:56
Postat av: Karin

Sjuttsingen vilken otur du ska ha :( Fick du något tips av bm hur du ska undvika att få sådär? För du kan ju inte gå och hela tiden vara rädd för att du ska svimma :( Blir det inte bättre tycker jag du ska kontakta en läkare, det finns säkert andra saker det kan vara än "bara" blodtrycksfall..
Håller i alla fall tummarna att du ska slippa det där mer!!!

Jaa, visst är det kul med fin skötväska!! Funderade på en "vanlig/tråkig" men hittade aldrig någon jag gillade.. Har tyckt att skip*hop är så dyra, men så var den sänkt en hundring i alla fall, då slog jag till :D
Kram

2008-02-01 @ 10:31:36
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0