Nej ååh Nej!

vaknade i morse med världens hals ont och kände mig allmänt risig. Och det har bara blivit sämre och sämre under dagen. Och nu mår jag kasst! Vaför blir jag sjuk hela tiden??
Annars har vi varit inne på läkarbesök hos chefen på förlossningen tror jag det var. Och berättat om våra upplevelser runt förlossningen sist. Och det kändes som om hon tog till sig allt och sa att det absolut inte fick gå till på det sättet osv. Så nästa steg nu blir aurorasamtal. Får väl se om de kan få mig att lugna mig lite, men jag är tveksam. Men jag ska prova iallafall.
Annars har jag mest legat och sovit och slöat på soffan idag. Var ner till ica o lämnade en film, passade på att fika med mamma.
Och nu sitter jag här. Ska snart lägga mig på soffan och glo lite och sen blir det till att krypa ner i sängen. Ska stanna hemma från jobbet imorrn är det tänkt. Fast jag ska gå på mötet på kvällen, om jag får ork till det.
Just nu sitter jag o önskar att nån vänlig själ vill gå o handla en burk honung åt mig. Det skulle vara så gott till théet men Patrik jobbar och mamma o pappa orkade inte. Förresten stänger ica snart iallafall.

Ååh igår åt jag första semlan (semlorna, två stycken) Mycket gott! Nu tycker säkert vissa att jag är helt fel ute, men blir man sugen så blir man sugen ;)

Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är mumsigt med semlor :)
Hoppas du får må bättre snart...
Kram

2008-01-15 @ 22:23:55
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag åt också en semla igår, och den andra idag ;) Går inte att motstå ju! Synd att du blivit sjuk, krya på dig! Kram

2008-01-15 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0