Lungt Lungt Lungt

Det är himla trist att ta det lungt när man inte känner sig sjuk. Men jag gör mitt bästa iallafall.
Förmiddagen så gick jag runt o plockade lite här hemma, sorterade tvätt och pysslade. På eftermiddagen så var jag ner till jobbet och lämnade nycklar och så. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer än o lekt med Wille, kollat på film med honom och så badat honom.
Imorrn kommer dagen antagligen gå ännu långsammare för då ska William vara på dagis mellan 9.00-14-00. Han måste väl inte det egentligen. Men när jag inte får anstränga mig och härja runt med honom så är det bra för honom att få gå dit och leka av sig ordentligt. Sen är det ju bra om det inte blir så långt mellan gångerna som han är där oxå. Han stormtrivs ju på sitt dagis!
Funderar på att kanske rensa ur lilla förrådet på bakgården imorrn. Sortera lite bland krukor och sånt som finns där. Jaja jag får se.
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det må så vara att det är tråkigt att ta det lugnt, men det är väl bättre att ha tråkigt och både du och bebis mår bra?!?!!!
Kram

2008-01-22 @ 22:16:21
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0