Helgen!

Då ska vi se. Vad har man lyckats göra i helgen då?
I Lördags städade vi undan lite här hemma. Satt även och planerade lite över hur vi vill göra med vårat extra rum, som är tänkt att bli ett hobby rum av någe slag. Men vi har lite smått skilda meningar om saker och ting där ;) Men vi har nog kanske kommit på en lösning. Nu gäller det bara att få saker och ting gjorda oxå ;)
Sen åkte vi in till Obs och köpte en fönsterbräda till köket. Som jag vela haft sen vi flyttade hit, men inte har fixat. Så nu har vi den hemma, dock inte uppsatt. Direkt efter Obs åkte jag hem till Elin och så gick hon och jag på Kina resturang och käkade. Satt och snackade skit. Hade super trevligt. Tills jag gick på toa och upptäckte att jag hade fått blödningar =/. Blev orolig och ringde Patrik, som jag tvingade att ringa till sjukvårdsupplysningen (ville ju inte ringa dem från resturangen). Dom trodde iallafall inte att det var någon fara. Så jag och Elin knallade iväg i stormen och hyrde film och köpte godis. Godis som vi egentligen inte orkade för att vi hade ätit så mycket god mat =).
När vi satt och kollade på filmen (som var läskigare än väntat) så fick jag som mensvärk och blev orolig igen. Så, så fort filmen slutade så ringde jag Patrik och han fick komma och hämta hem mig. Hade iallafall (trots att jag var lite orolig) hemskt trevligt med Elin. Så vi får ta o göra om den kvällen en annan gång när min mage inte strular.
 
Imorse fick jag sovmorgon. Jätte skönt! Sen gick vi ner på stan och handlade med mamma. Och efter det fikade vi hemma hos henne. Hemma sen på eftermiddagen så hade jag haft blödningar hela dagen igen så då ringde jag sjukvårdsupplysningen igen (kalla mig gärna sjåpig) dom hade väl inte mer att säga idag än att jag skulle hålla mig lugn och ringa min barnmorska imorrn. Dom trodde att jag kanske har för tungt jobb. Vi lyfter ju ändå kartonger som väger mellan 15-25 kg styck mellan 50-100 gånger om dagen. Jaja får se vad bm säger imorrn.
William ville till mormor och morfar en sväng till sen på eftermiddagen så Patrik körde över honom dit och sen plockade vi ihop julen här hemma (allt utom gardinerna) och sen dammsög och tvättade vi golven innan vi åkte och hämtade hem Wille igen. Då satte jag igång att bada Pepsi som inte har luktat för gott dom senaste dagarna.
Sen har jag nog bara tagit det lungt ikväll. Suttit i fotbad och lite sånt pyssel! Jätte skönt! Det borde jag göra oftare. =)
Nu ska jag ta o krypa ner i sängen till min underbara sambo som antagligen redan sover.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0