Gott Nytt År!

Ja då var det alltså 2008! Nytt år och nya förväntningar. Och en massa nyårslöften, som alla kommer vara brutna innan mars ;) Nemen skämt och sido. I år har jag inge löften, känns ganska bra faktist. Förrutom klassiker som att äta nyttigare och röra mig mer osv osv som jag ioförsig inte kan kalla just nyårslöften eftersom att jag kommer lova mig själv det ett antal gånger under årets lopp.
Gårdagen så jobbade jag först och sen hem och träffade Neta en sväng. Bara en snabbis, så vi hann byta julklappar och några ord. Sen var det hopp in i duschen och så gå ner o laga mat. Elin och Andreas var här med oss. Efter maten skulle vi gå ut och kolla på lite raketer med Wille, slutade som förra året. Vi fick bära hem en förtvivlad William som var jätte rädd. Väl hemma kollade vi på "Hitta Nemo" och åt lite godis, tills han glömt det där otäcka smällandet. Han lyckades iallafall att somna sen men typ 30 sekunder över tolv slaget så vaknade han av alla smällare och var helt förtvivlad, så då var det bara att ta med sig honom in i badrummet (vi har inga fönster där) och sitta där tills det hade lugnat ner sig där ute. Sen tog det drygt två och en halv timme tills Wille tillslut somnade, i våran säng med oss.
Annars så var kvällen jätte trevlig, satt och snackade skit och kikade på tv och tog det allmänt lungt med Andreas och Elin. Åt  gott och mycket! =)

Idag har varit en riktigt lugn dag, Williams mormor och morfar kom och frågade om dom fick ha Wille en sväng idag. Så dom försvann iväg till en kusin till mig som fått barn och hälsade på där. Så jag o Patrik passade på att gå en långpromenad med Peppen och sen satt vi hemma och pysslade lite. Försöker lägga ner lite energi i min scrapbooking så jag blir klar med Willes bok nångång. Hann med mycket idag, innan våran lilla pillriga son kom hem, då var det bara att plocka undan allt igen. ;)

Jaja men så mycket mer har väl inte hänt antar jag. Imorgon är det äntligen dax för ultraljudet. Ska bli så roligt! Är lite nervös, tänk om det är värsta alien som ligger där inne. ;) Nemen det ska nog gå bra!
Ha de gott alla och god fortsättning!

Lite bilder från julen och nyåret:
fyverkeri

Kommentarer
Postat av: Linda

Nä men stackars Wille.. Jag hade en livrädd hund jag. Vi var hos mamma. Hennes katt och Alfons låg under hennes säng vid tolv slaget..
Så fin William är på korten då :)

2008-01-01 @ 22:37:25
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka långa bloggar du skriver då, jag får ju prestationsångest! ;) Jag har inte haft nog mkt datatid här uppe så jag skyller på det ;) jag lovar att jag ska skriva när jag kommer hem igen..

2008-01-02 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0