Förlossningen

I morse ringde jag till barnmorskan för att höra hur hon tyckte att jag skulle göra med det här med blödningarna. Hon sa åt mig att ringa förlossningen omedelbart. Så jag ringde och dom sa åt mig att komma in så fort jag kunde. La på och kände mig lite smått förvirrad, hade ju inte trott att dom skulle säga så. Hade varit ganska så säker på att de skulle säga att det inte var någon fara.
Så vi åkte in vid kvar över nio och efter ett antal undersökningar osv så kom vi därifrån vid halv tolv tiden. Med ett sjukintyg (helt sjukskriven, minst två veckor) och stränga order om att ta det lungt och defenetift inte lyfta tungt. Som ju hela mitt jobb går ut på. =/ Så där ser man vad saker och ting kan vända snabbt. Jag tror inte att min kropp är gjord för att vara gravid. Det blir alltid nån komplikation, eller alltid och alltid. De två graviditeter som jag varit med om iallafall ;).
Väl hemma har jag såklart tagit det lungt. Varit ner en sväng på stan med Lina och kollat på beiskläder. Eller mönster som mamma kan sticka. Lina ska ju ha en liten bebis i Juli, så då blir jag faster! =)
Sen lämnade jag in sjukintyget till jobbet och gick hem.
Har bara slappat resterande dagen. Det tog på mina krafter i morse så jag har sovit en del.
Men men, har suttit framför datorn alldeles för länge nu känner jag. Dax att göra någe annat.
Ha det bra alla!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad bra att du blev sjukskriven!!!!!! Hoppas blödningarna slutar nu och du får må bra ett tag!!!! Många kramar

2008-01-22 @ 14:13:40
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0