Det börjar lätta...

japps, idag har jag nog inte haft feber på hela dagen, tror jag. Det var ett tag vid lunch som jag mådde riktigt kasst men annars har jag bara mått dåligt... =) Så det går åt rätt håll. Imorrn blir det jobb igen!
Annars har jag bara tagit det lungt idag. Kollat på film, lekt med play-doh lera, målat och slappat med Wille. Gick fram och tillbaka till mamma o pappa och fick fika där.
Sen har William fått bada, så då passade jag på att vika lite av all den tvätt som jag tvättade häromdagen.
Nu tänkte jag studsa in i duschen och sen ner i soffan. Ska försöka scrappa lite medans jag tittar på tv.
Ha en bra kväll!

Du har gått 147 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 22 
Du har gått 21 fulla veckor och 0 fulla dagar (v21+0) 
Du är i 5:e kalendermånaden 
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester två. 
Du har 133 dagar kvar till förlossning


Förresten såg jag idag att jag i genomsnitt har 9,5 unika besökare per dag. Skulle vara kul om alla som läste skrev en liten kommentar så man får se vilka som kikar in här! =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Orkar du studsa sådant kan du inte va sjuk :P Nej, men skönt att det börjat vända!!!
Och du, nu är du ju halvvägs, vad fort det går!!
Ta had om dig! Kram

2008-01-16 @ 21:03:53
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Big

Jag läser lite då och då:)

2008-01-18 @ 14:33:06
URL: http://biggelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0