De bidde inte mycket till jobb idag inte...

Efter att man hade jobbat ett par timmar idag. Ringer det och man får höra att Wille har fått över 38 grader feber. Så de var bara att pallra sig hem klockan ett istället för halv åtta.
Vi har väl inte gjort så mycket idag. Köpt hostmedecin, postat brev till försäkringskassan, kollat på diverse barnfilmer, lekt med play-doh lera, och lite sånt där smått och lugnt.
Tänkte slänga mig på soffan strax, men Wille kommer inte till ro i sängen ikväll. Antagligen pga hostan. Han ropar efter än det ena än det andra. Kraken. Hoppas han lyckas somna snart.
Har faktist inte så mycket intressant på hjärtat idag. Eller egentligen har jag en hel hög med skit innombords som jag vill vräka ur mig. Men inte över internet ;)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad du är gullig!!! Den där kramen behövde jag verkligen!!! :) Tack!!

2008-01-18 @ 18:22:15
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0