Bosse

Idag jobbade jag mellan 8.00-11.00. Mycket skön tid ;)
Hann med att träffa Patrik en par timmar innan han kilade iväg till jobbet.
Låg och läste en stund innan jag satte igång med att plocka snyggt nere på undervåningen. Det behövdes kan jag lova. Sen gick vi ner på stan en sväng och hälsade på mormor. Wille fick en pojkdocka av henne som han döpte till Bosse. Gulligt namn va?! ;)
Sen har vi bakat scones, Wille och jag. Han åt så många så jag blev orolig att han skulle få ont i magen.
Nu ska jag börja göra iordning yrvädret för kvällen och sen blir det nattning. Funderar att sätta mig med mitt scrappandes sen.
Bye

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad gott med scones! Kul att du ska scrappa!♥

2008-01-07 @ 18:39:14
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0