Trasig toadörr =/

Började jobba åtta till elva och sen gick jag hem och åt lunch. Pussade Patrik hejdå när han gick till jobbet och sen gick jag o Wille ut och gick promenad i nästan 50 minuter. Wille gick själv nästan hela tiden så när vi kom in igen somnade han i soffan. Det går inge vidare det här med att hålla honom vaken om dagarna. ;) Men vi provar ett par dagar till annars får vi göra om rutinerna igen.
Sen röjjde vi bland alla leksaker och så bakade vi lite negerbollar (försöker lära mig att säga chokladbollar).
Mitt i allt så gick handtaget till toadörren sönder. Tur att ingen var på insidan för det går verkligen inte att öppna dörren. Kustbostäder hade ju redan stängt så jag och Wille fick knalla ner på stan och köpa ny tandborsta till Patrik för hans var inlåst tillsammans med mitt smink, men sånt finns ju inte på ica tyvärr så jag får klara mig utan.
Efter det var det bara att laga middag och avsluta med några "bakade bollar" som Wille kallar dem.
Sen har det väl inte inte så mycket mer, kollat på tv och duschat. Försökt bryta mig in på toa genom att skruva bort handtaget vilket inte funkade. Jag är alltså inte lämpad som inbrottstjuv märker jag. ;)
Nej nu ska jag försöka sova lite.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0