risigare än risigast

Jag mår såååå kast just nu. =/
Dagen började ganska ok, fast att jag inte somnade förrens efter två. Jag hostade så jag trodde ett tag att lungorna skulle kolappsa. Men nån gång där efter två slutade det, eller iallafall lugnade sig så pass mycket att jag somnade. Vaknade sen vid sex och kunde inte somna om.
Var och jobbade iallafall mellan 8.00-11.00. Det gick tungt. Fy va jobbigt det var. Sen mötte Patrik mig på stan så vi handlade lite och åkte hem och lagade lunch. Sen hade Patrik hyrt en film som vi skulle kolla på, jag såg början och slutet. Resten sov jag.
Tillbringade större delen av dagen på soffan sen. Wille tyckte att jag var fruktansvärt tråkig, för han är ju frisk nu och har fått tillbax all sin energi.
Nu ikväll har jag legat och kolla på let´s dance och medans jag väntade på att utröstningen skulle börja så städade jag undan på diskbänken så jag har gjort lite nytta idag iallafall. ;)
Nu ska jag lägga mig ner i sängen och hosta ett par timmar så kanske jag kan få sova en skvätt till sen!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hopplöst när hostan håller en vaken..var precis likadant för mig! Hoppas det blir mer sömn den här natten...

2008-02-22 @ 23:00:19
URL: http://www.metrobloggen.se/loviissa
Postat av: Karin

Verkar som om det varken är din eller min vecka denna vecka :( Hoppas vi blir friska till nästa vecka iaf, båda två!!

Nepp, fick inget svar på vad det kan bero på, med magen :S

Kram

2008-02-22 @ 23:30:08
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0