Öroninflammation

Jobbade mellan 8.00-11.00 och sen jallade jag hem och åt lite lunch. Sen hade vi fått tid för att träffa läkare. Och det var precis som jag misstänkte. Wille har öroninflammation på höger öra.
Gick hem sen och la Wille så han fick sova en stund, då passade jag på att sitta och slösurfa lite på datorn.
På eftermiddagen gick vi ner på stan och fikade på jobbet, sen var vi på apoteket, hälsokosten och sen på ica.
Sen har vi mest tagit det lungt idag. Jag har inte haft varken energi eller humör för att göra någe.
Wille badade sen och så testade jag de nya krämerna mot hans eksem. Den var förvånansvärt lätt att smörja in dem och det sved inte heller så jag håller tummarna för att den är bra. Visserligen väldigt dyr men vad gör man inte för att han ska få slippa eksemen. Sen har vi ätit kvällsmat och kollat på bolibompa. Jag hade planer på att ta ett lååångt skönt varmt bad när Wille hade lagt sig. MEN William hade helt andra planer. Han vägrade sova och visade sitt allra värsta trots humör. Så efter att ha burit honom till sängen för femhundrafemtioelfte gången så hade jag tappat lusten att bada. Hade tappat lusten för det mesta.
Nu är jag helt slut!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0