Måndag!

Jobbade idag mellan 8.00-11.00. Wille var fortfarande sjuk, ligger fortfarande över 39 grader i stort sett hela tiden. Kraken. Sen fick jag nån slags "nedstämd-dag", orkade inget, hade inte lust med något osv.
Men har man inte en underbar sambo som helt plötsligt dyker upp med en ros i kruka, krukan var lila med ett hjärta på. Så fin! Och inte nog med det, sen dukade han upp hela vardagsrumsbordet med massor med frukt av alla möjliga slag. Gott! Till det hade han hyrt film så vi satt och kika på den och proppade i oss frukt. Efter det hade jag fått energi nog att gå fram och tillbaka till apoteket och köpa alvedon till William.
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att bara försöka hålla Wille på någorlunda gott humör trots den dumma febern som inte vill ge med sig alls.
Sköt om er alla därute!
Godnatt

Här kommer bilderna från Willes dumper-åktur!

353473-18
Han ser ju för ytte-pytte liten, ut där inne. Ser ni honom? ;)
wille i dumpern
Lite läskigt var det i början ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj, det där måste Wille ha tyckt varit hur häftigt som helst :)
Hoppas han snart blir frisk.
Å vilken kille du har, så där vill jag oxå bli överaskad :)

2008-02-19 @ 15:39:06
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0