Måndag

Jobbade idag mellan 8.00-11.00. Knallade hem och gick en tur med Peppen. Sen käkade jag och städade ovan på torkskåpet (sotkillarna skulle visst upp där) och efter det fick jag lite sällskap av Lina medans jag började vika undan lite av all tvätten. Snackade en massa skit och så. Var ju tvungen att uppdatera oss på allt skvallar. Vi har ju inte träffats på ett tag. ;)
Gick till dagis och hämtade Wille vid två och när vi kom hem så kom några sotare och mixtrade lite här. Sen vek jag in sista tvätten och satte efter det igång att sortera papper i vårat "viktiga papper skåp". Slängde en hel del.
När Patrik kom hem så hade han köpt en film till mig. "Inget är heligt" med Magnus Betnér.
Sen gick vi ner på stan och fikade tillsammans på ica och därefter handlade vi.
När vi kom hem hämtade vi Peppen och gick o lämnade honom hos mina föräldrar. För sotarna skulle vara på taket hela dagen imorrn och jag kan tänka mig att Peppen kommer skälla lite smått då. Wille somnade i vagnen när vi gick men vaknade snabbt när morfar kom och hälsade.
Sen var det bara hem och laga middag.
Efter att Wille somnat så kollade vi på min nya film. Jätte rolig! Rekomenderas!
Efter filmen så städade vi undan på diskbänken och nu sitter vi här.
Ska väl göra iordning mig för sängen.
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0