Lugnare dag

Idag har jag inte haft fullt så mycket energi som igår. Jobbade mellan 8.00-11.30. hämtade sen Wille på dagis och så gick vi en ordentlig sväng med Peppen. Åt lunch och tog det lungt. På eftermiddagen gick vi ner och handlade, sen bakade jag en sockerkaka som jag skulle ha till efterrätten ikväll. Röjde undan lite, skurade toaletterna och lite sånt små plock. Kollade på "Pippi Strumpa" (även kallade Pippi långstrump av andra än Wille) med Wille, men måste ha slocknat en stund för hellt plötsligt när jag kollar upp så sitter Wille och äter äpple. "Ja va hungrig mamma" ;)
Sen kom Pappa förbi så vi följde med ner på stan och sen hem till dem en sväng. När Wille lekt av sig där så kilade vi hem, lagade middag och sen efterrätt, glass i ugn fick det bli. Blev kanske lite misslyckad men var god endå säger grabbarna. Dom är för gulliga dom.
Sen var det marsch i säng för Wille, nästan en hel timme försent.
Jag har kollat en sväng på let´s dance och varit ute med Peppen. Nu är det dax att duscha så får jag se om jag orkar kolla klart på let´s dance eller om det blir o kika på aftonbladets hemsidan imorrn.
Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0