Ledig dag

Jaa min sjukskrivning gick ju ut i tisdags så jag började min arbetsvecka med att vara ledig. Ganska skön start må jag säga ;)
Idag har jag väl hunnit med lite av varje skulle man kunna säga. På förmiddagen kilade jag iväg på en promenad själv med Peppen i spöregnet, ringde lite samtal, städade undan lite i köket, var nere på stan med lite ärenden och lagade lunch. 
På eftermiddagen raffsade jag ihop den värsta röran i lägenheten, var på dagis och prata om willes tider, var nere på stan och klippte Wille och handlade. Sen har jag och Wille ätit och jag hann med en vända med dammsugaren på nedervåningen innan det var dax för honom att sova.
Det är väl ungefär det jag har gjort idag.
Nu tänkte jag väl göra det sista i köket och sen hoppa in i duschen. Sen förtjänar jag nog att pyssla lite med mitt scrapbooking tror jag!
Ha en bra kväll!

Du har gått 168 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 25 
Du har gått 24 fulla veckor och 0 fulla dagar (v24+0) 
Du är i 6:e kalendermånaden 
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester två. 
Du har 112 dagar kvar till förlossning

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad skönt att börja med ledig dag, lyx! Och vad duktig du vart i dag!!!! Nu är det min tur att få prestationsångest, haha. Och vad dålig jag vart på att kommentera dina blogg ser jag, nu får jag skämmas! =(
40 dagar till bf i dag! Det du ;)
Lycka till med jobbandet i morgon! (Själv är jag redan nervös inför bm-besöket i morgon :S)
Sköt om dig! Kram

2008-02-06 @ 20:25:29
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Linda

Vad du är duktig och får så mycket gjort :)
Kram

2008-02-07 @ 00:43:27
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Mipi

Hej!! Nu e jag här inne å läeer din blogg oxå! Gratulerar till bäbisen!! Jättekul!!
Önksar att jag får så mycket gjort som du, e mest dödligt trött å ja e inte gravid, jobbar bara ca 10 timmar i veckan.. dags att skärpa sig kanske.. bli lite sporrad av dig!! Mia

2008-02-07 @ 09:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0