Kommer inte på några bra eller fyndiga rubriker.

Imorse besiktade jag Wille efter turen ner för trappen. Det enda som blev var ett litet blåmärke på kinden. Skönt! Sån ångest som jag haft i natt. Men nu är grindarna stängda och lär förbli det.
Annars har jag jobbat mellan 8.00-11.00. Träffade sen mamma på stan och knallade runt lite med henne innan jag kilade hem och åt lunch. Umgicks lite med Patrik innan han åkte till jobbet osv.
Sen knallade jag ner på stan med mamma o Wille igen. Köpte den där salvan jag skrev om häromdagen, köpte även nya skor till Wille. Handlade lite mat, knallade hem med alla varor och sen hem till mamma o fikade. Efter det hade jag tid hos bm, tog lite blodprover och lyssnade på hjärtljuden osv. Allt såg bara bra ut. Vi kom fram till att den här bebisens hjärtljud aldrig ligger under 150 slag per minut men Wille låg alltid under 150 slag per minut. Sånna spännande saker har vi tid att prata om på träffarna. ;)
Knallade hem och lämnade journalen och sen vidare till mamma där Wille väntade. Stannade kvar där en stund innan det var dax att gå hem och laga mat och sen var det bara för Wille att hoppa i säng. Vi har provat att han inte ska sova något vid lunch idag. Tänkte pröva det några dagar nu och se om det blir bättre på kvällarna. Nu är det ju ett helt projekt att bara få honom att stanna kvar i sängen. Vi får se vad som händer!
Nu ska jag plocka undan lite i köket och sen ska jag sätta mig och glo på tv.
Go´kväll!

Du har gått 189 fulla dagar av 280 
Du är i vecka 28 
Du har gått 27 fulla veckor och 0 fulla dagar (v27+0) 
Du är i 6:e kalendermånaden 
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden), 
Du är i trimester tre. 
Du har 91 dagar kvar till förlossning


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad skönt att det gick bra, men förstår att du haft ångest...
Kanske är en flicka du väntar då, säger man inte under 150-pojke över 150-flicka?? Skulle ju stämma exemplariskt i sånna fall :D
Har ni börjat mäta sf-måttet och så??
Kramar

2008-02-27 @ 20:08:09
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0