Känns segt!

Usch jag är inte alls pigg idag. Patrik jobbade mellan 06.00-18.00 så de blev inte så mycket vilandes idag som jag hade hoppats på. Wille har ju en massa energi som vill komma ut. Och jag har ingen...typ.
Har iallafall rensat linneskåpet idag, var stenhård och slängde ut en massa så nu finns det till och med plats över där inne. Inte dåligt ;) Sen rensade jag bland handdukarna oxå när jag ändå var igång. Har även hunnit med att tvätta en hel del oxå. Men har ett par maskiner kvar till imorrn. Ska även försöka gå igenom kassar och kartonger med sängkläder som vi ställt undan. Ska se om de finns någe av värde där i, annars slänger jag det med.
Vilade en stund vid lunch och sen har vi varit på barnkalas på eftermiddagen hos Hampus. Brandbilen kom dit, och Wille blev sååå lycklig! Han fick provsitta och svänga lite på ratten. Gissa om han var glad! Och innan brandbilen åkte så satte dom på sirenerna. Sen var det korv och efter det fick dom glass. Och innan dom gick hem var det fiskdamm. Då fick dom en spindelmannenpåse med lite godis och en bil i.
På kvällen så handlade vi och sen har vi gjort hemmagjord pizza. När Wille lagt sig så kikade vi på melodifestivalen och nu sitter jag här. Ska göra ett hundtest på internet och se vilken hund som passar mig tänkte jag. Eller Patrik vill det. ;) Jag vill att det ska bli en bullterrier. Jag är sååå kär i den hundrasen. Förrutom Peppen då. ;)
Jaja jag återkommer kanske med resultatet!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med dig, bullterrier är så söööta och coola :) En sån vill jag ha :)
Kram

2008-02-24 @ 13:30:12
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0