Helgen

Jag var så förbaskat trött igår så jag orkade inte sätta mig här och blogga.
Men iallafall, igår så jobbade jag mellan 8.00-14.30, kom sen hem helt slut och halv låg på soffan ett tag medans Patrik dammsög och tvättade alla golv. Sen åkte vi och storhandlade och så var det laga mat dax efter det.
Sen hände det väl inte så mycket mer än att vi kollade på melodifestivalen. Jag var jätte trött och somnade strax efter att det slutat.
Idag fick jag sovmorgon av min underbara sambo. När jag äntligen tog mig upp strax innan nio så var han i färd med att städa undan på diskbänken. Vilken kille han är! =)
Åt frulle och röjjde undan lite här hemma, dammade och bytte sängkläder och sånt där. Tvättade oxå all tvätt, eller det håller vi fortfarande på med, sista maskinen är inne nu. Sen gick jag ner på stan med mamma en sväng och när jag kom tillbaka så åkte vi och hämtade "Dumle". Han hade lovat Wille att få åka med hans dumper igen. Så vi åkte iväg och Wille åkte en sväng. Men sen ville William att alla skulle åka samtidigt, så på nått sätt så lyckades vi krångla in oss allihopa därinne. Kan lova att om man går på övertid och vill sätta igång förlossningen så är det bara att åka med en sån på ett gropigt stället så är förlossningen i full gång sen. Det kändes nästan som det iallafall ;) Wille var i extas, fick hålla lite i ratten och även tuta. Mycket spännande!  Var även fullt med andra traktorer och grävmaskiner där som han kollade på. Spännande! Tog lite kort men har inte lagt in dem på datorn än. Lägger upp dem så fort dom är uppladdade!
Efter det åkte vi till mina föräldrar och fikade, jag och Patrik gick en sväng med Peppen och Zacke.
Sen har vi bara lagat middag, ätit och tagit det lungt. Nu inväntar jag sista maskinen och när den är klar ska jag sova. För energin finns inte riktigt där idag heller.
Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: www.bakgrundsbasen.com

Häftiga bakgrundsbilder på www.bakgrundsbasen.com

Gratis bilduppladdning på www.uppmedbilden.com

Senaste kändisskvallret på ww.kandisskvaller.com

2008-02-10 @ 21:58:05
URL: http://www.bakgrundsbasen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0