Glömde ju..

..att skriva igår att jag mådde bra hela dagen igår! Jag menar det är helt otroligt. Vi var ute och gick en massa (för att vara mig) och jag fick inte ont nånstans och mådde inte dåligt. Lyckades oxå hålla mig vaken hela dagen så jag var nästan trött på riktigt igår kväll. Har endå sovit större delen av natten i natt. Det är ju helt sjukt bra! =)
Nu håller jag tummarna för att jag ska få må lika bra idag. Hoppas hoppas det håller på o vänder nu! Jag skriver säkert en rapport ikväll och berättar hur jag mått och hur det gått ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men åhh så skönt!!!! Ska hålla tummarna jag med att du får må bra hela dagen!!!
Kram

2008-02-02 @ 09:34:24
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0