*gäspar*

Idag har jag varit på möte med en dietist. Det gick väl bra. Egentligen vet jag väl det mesta av det där, det är just det där att ta tag i det och göra det som jag har svårt för. Men jag känner mig lite mer peppad nu iallafall. Och NEJ jag ska inte banta nu under graviditeten bara äta bättre! Försöka att förhindra att jag går upp enormt många kgn nu under graviditeten så får jag ta tag i övervikten efteråt.
Direkt efter det var vi in till läkaren i Nyköping och konstatera att alla blödningar är borta och att kroppen mår bra nu. Så nu behöver vi inte åka på fler extrakontroller. Mycket skönt! =)
Sen har jag hunnit med att vara nere på stan en vända och fått mina arbetstider. Kan ju sätta igång och jobba nu när blödningarna är borta. Men jag får inte lyfta tungt, hellst inte lyfta alls.
Sen handlade jag och Wille en varsin semla (dietisten sa inget om semlor, varken bra eller dåligt ;) ) och sen gick vi hem till mamma o pappa och fikade där. Skulle bara stannat en stund egentligen, men Wille lekte runt där så mycket och sen lurade han i sin morfar att han skulle få bada, så det slutade med att vi till och med åt kvällsmat där.
Nu sitter jag här och är dötrött. Vill se på "House" klockan 21 men jag vet inte om jag kan hålla mig vaken tills dess ;)
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe semlor är säkert bara nyttiga haha ;)
Man måste ju få unna sig ibland ju.
Wille vet hur han ska linda morfar runt sitt finger ;) Inte dumt å fixa till sig ett bad så där hihi..

2008-02-06 @ 00:15:31
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0