Fredag

Idag har jag hunnit med att jobba, körde samma gamla vanliga tider mellan 8.00-11.00. Sen kilade jag hem och fixade lite här hemma, åt  lunch och gjorde iordning mig och Wille. När Patrik åkt till jobbet åkte jag och Wille buss till Nyköping där vi träffade Karin. Vi kikade lite i affärer och fikade. Wille var trött och lite små bråkig, men tillslut somnade han i vagnen och vi kunde prata lite mer ostört. Den vilden! ;) Efter att han knallat 75 varv runt i Nyköping och babblat om än det ena än det andra. Så åkte jag och Wille hem och åt lite mat.
Nu ska jag snart packa ihop en väska, för imorgon åker jag och Patrik till Ikea, sen kommer Agneta dit och så ska jag umgås med henne hela helgen uppe i storstan. ;)
Menmen packning och lite undanröjjning står på schemat nu och sen blir det let´s dance!
Go´kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0