Förkyld!

Vaknade igår morse med halsont och jätte täppt näsa. Kändes nästan som om en bil hade kört över huvudet på mig, såg nästan ut som det i spegeln oxå!
Annars var vi nere på stan och handlade en snabb sväng på förmiddagen och efter lunch åkte Patrik först på möte och sen till värmland på kurs. Kommer inte hem förrens imorrgon. *suckar'
Jag o Wille tog det lungt resten av dagen, Willes feber hade gått ner men den steg korta stunder på dagen fast bara till strax över 38 grader.
På kvällen så följde vi med en snabbis till Hampus och firade honom, han fyllde år igår. Wille tyckte det var jätte roligt att få leka lite med kompisar och blev grymt besviken när vi skulle åka hem nästan på en gång. Men är man sjuk så är man, visserligen hade han inte feber då men det syndes att han inte hade för mycket energi. Förresten ville jag hem oxå, det tar på krafterna att vara förkyld även om jag inte hade feber.
William fick två spindelmannen gubbar av Johan och Camilla som Hampus inte leker med. Wille blev jätte glad, så igår fick spindelmannen äta mackor med oss och sen blev dom även nedbäddade i en leklåda så fint och försiktigt. Han ville egentligen ha dem i sängen, men jag sa nej eftersom att jag misstänkte att han kanske inte skulle prioritera att sova då.
Det här är trredje gången jag skriver det här inlägget (två gånger igår innan jag gav upp) Så nu hoppas jag verkligen att det funkar.
Dax för frukost!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas både du och Wille mår bättre i dag!! Jag har tillbringat dagen i soffan, känner mig piggare nu så det hjälpte nog *hoppas*
Kram

2008-02-20 @ 17:45:45
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0