Förbannade förkylning!!!

Jag blir bara mer och mer täppt i näsan. Känns som om bihålorna ska sprängas snart. Och för att inte tala om hostan. bläää
Imorse var Wille helt feber fri när han vaknade och det har stannat så hittils iallafall. Känns bra. Han är otroligt förkyld fortfarand så lite gnällig är han allt. ;)
Jag fick för mig att jag skulle sortera min garderob idag. Satte igång och rensade bort allt jag inte kan ha just nu och la iordning det jag kan ha i fina högar. Efter det var jag så uppe i varv så jag fortsatte med att röjja runt i Willes garderob och hans linneskåp fick sig en omgång det med. Så nu är det fina prydliga högar överallt. När jag kom in i badrummet fick jag för mig att jag skulle rensa badrumsskåpet, kastade massor och sorterade i små askar och dammade ur ordentligt. När det var klart så såg den vita vagnen under handfatet så rörig ut så jag rensade igenom den med. Sen gick allt av bara farten. Hyllan över skötbordet, korgarna med rengöringsmedel ovanför torktumlaren och hyllorna med schampo och tvål. Inget undgick mig. Här skulle det rensas och sorteras. Vid lunch var jag klar och dötrött. Så efter att vi ätit så somnade både jag och William. Vaknade av att Wille petade på mig och sa, "mamma, kan vi inte vakna nu?" ;)
På eftermiddagen har Linda varit här och fikat lite. Även om Wille var lite små snål med kakorna. ;) Kikade i nya katalogen till partylite. Hittade lite teljus iallafall.
Sen var vi nere och handlade lite och nu sitter jag här. Är ganska så trött och det känns som om förkylningen bara blir värre och värre. *suckar*
Ikväll blir det lungt. Tänkte röjja undan lite leksaker och så och sen blir det att glo på tv tills Patrik kommer hem. Som jag har längtat efter honom.
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig stund hos er :)
Hihi, Wille var ju snäll som bjöd, men han talade om när det räckte hehe :)
Hoppas ni snart får bli friska.
Kram

2008-02-21 @ 20:12:31
URL: http://nallis76.blogg.se
Postat av: Karin

Men åh, nu är det ju du som är sådär superduktig hela tiden!!!!! Imponerad!!
Kram

2008-02-22 @ 08:42:55
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0