Dagarna går alldeles för fort

Nu går dagarna så snabbt att jag inte hinner med att skriva tror jag.
Senast jag skrev var väl i onsdags så här kommer en liten kort resumé vad som hänt sen sist:
Torsdagen: Jobbade, slappade, myste och små firade alla hjärtans dag.
Fredagen: Jobbade, var och släppte Peppen så han fick härja fritt i hundrastgården, var på jobbet och fikade
Lördagen: Var och fikade med Pappa, Henrik och Lina, tog det lungt en stund, sen åkte Patrik ut på grabbkväll och jag och Wille åkte hem till mina föräldrar och åt mat. Sen kikade jag på melodifestivalen eller dom stunderna som jag inte sov på soffan kikade jag ;)
Söndagen: Städade igenom lägenheten lite snabbt, bäddade rent och dammsög och tvätta golv, sen cyklade jag och Wille hem till Ullis och Oscar och lekte där en stund. När jag kom hem tyckte jag att Wille var lite små hängig, 39 grader feber. Sen tog vi det lungt resten av dagen, Willes feber ökade så vi var ute med han i vagnen ett par svängar för att försöka kyla av honom lite men det hjälpte knappt. Efter en halvtimme inne så steg febern igen.
Får väl se när jag skriver nästa gång. Kanske ikväll. Bye så länge

Förresten är det 100 dagar kvar till bf nu! Imorrn går vi ner från tre tal till två tal. Det närmar sig! ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltså snart måste jag ju ta mig till er! Är alldeles för längesen.. Ska bara skaffa mig ett extrajobb så jag har råd att åka! :)

2008-02-18 @ 14:46:47
Postat av: Linda

Stackars Wille. Hoppas han snart blir bra igen..
Kramar

2008-02-18 @ 20:16:51
URL: http://nallis76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0